Kdyby byl na našem trhu od každého výrobku jenom jeden jediný exemplář, bylo by to logicky jednodušší s výběrem. Kdo by něco potřeboval, ten by si vzal to jediné, co by bylo k mání, a ten, kdo to vyrábí a nabízí, by měl svůj jistý odbyt a příjem.
Jenže ono to na trhu tak jednoduché není. Jsou tu četné nabídky z různých zdrojů, které si navzájem konkurují, a proto se musí dodavatelé prakticky čehokoliv předhánět ve snaze uspět. A musí na sebe tedy upozorňovat všemi možnými způsoby, musí přesvědčovat, aby se právě jejich nabídka dočkala zájmu. K čemuž se využívají nejrozmanitější metody.
A jedním ze způsobů, jak na sebe nejrůznější firmy s jejich nabídkami upozorňují, jsou i loga. Tedy grafické symboly, které mají za úkol spojit v myslích lidí takový symbol s určitou firmou a její charakteristikou.
Když tedy zákazník uvidí jemu známé logo, měl by se hned dovtípit, o jakou nabídku že tu jde, jakou tato provází pověst a stojí-li tedy za to využít právě tuto.
Podobná pomoc přichází na pomoc všem, kteří něco poskytují, a to kdekoliv na světě, naši republiku nevyjímaje. A ti, kdo si chtějí pořídit kvalitní, a i v budoucnu dobře zabírající logo, si toto pochopitelně sami nenakreslí ani si ho nenechají vytvořit jen tak od někoho. Protože by možná s takovým výtvorem nezabodovali, a pokud už by si takové logo získalo určitou pověst, možná by to nebylo to pravé, co by mělo určitou firmu symbolizovat třeba i po dlouhou řadu let, pomalu celou věčnost.
Tvorba loga Tachov je v tomto ohledu daleko lepší volbou. Nechat si vytvořit takové logo od zde působících profesionálů totiž znamená mít svou značku, která se určitě postupem času vryje do povědomí široké veřejnosti. A když si ji pak lidé spojí s nespornou kvalitou, může takové logo významně přispět k tomu, zda si budou zákazníci kupovat právě zboží z takového zdroje, nebo zda raději zamíří ke konkurenci.